مهتابی زیر کابینتی 60 سانتی متری SMD

دیدگاه کاربران (0)
برند:
سایر
دسته بندی:
چراغ زیر کابینتی
رنگ نور
+
-
بهترین قیمت بازار
ارسال فوری
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات

بررسی ویژگی های مهتابی زیر کابینتی 60 سانتی SMD

نور یک عنصر شگفت انگیز است که می تواند در بخش های مختلف یک ساختمان، تغییرات قابل توجهی اعمال کند. نور نقش اساسی در طراحی دکوراسیون دارد. یکی از فضاهایی که نور در دکوراسیون و همچنین تامین روشناییی آن اهمیت خاصی دارد، آشپزخانه است. این روزها آشپزخانه ها مملو از کابینت هستند که یک چراغ سقفی برای نور دهی در شب کافی نیست. اینجاست که چراغ زیرکابینتی به کمک شما می آید تا علاوه بر جلوه دهی به آشپزخانه دید شما را در شب بهتر کند.

این نوع چراغ ها ولتاژ پایین هستند و زیر کابینت نصب می شوند. همچنین می توان از آن ها در ویترین ها به صورت نور مخفی استفاده کرد. چراغ زیرکابینتی در اشکال مختلف تولید شده و همانطور که اشاره شد دارای ولتاژ پایین بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. از این چراغ ها برای حذف نمودن نقاط تاریک در آشپزخانه یا جلوه بخشیدن به عناصر داخل ویترین، استفاده می شود.

سوالات متداول
خرید مهتابی زیرکابینتی چه مزیتی دارد؟

مهتابی‌های زیرکابینتی برای آشپزخانه‌هایی کاربرد دارند که از نور مناسبی برخوردار نیستند. با استفاده از این مهتابی می‌توانید نور محیط آشپزخانه را در سطح مناسب‌تری قرار دهید.

از کجا چراغ زیرکابینتی بخریم؟

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری در سراسر کشور، انواع مختلف مهتابی‌های زیرکابینتی را بررسی کرده و مدل موردنظر خود را خریداری کنید.

ویژگی های فنی

ابعاد
60 سانتیمتر
رنگ نور

آفتابی, مهتابی

توان (وات)

12

ولتاژ ورودی (ولت)

220

رده انرژی

++A

دیدگاه کاربران

    امتیاز شما به این محصول :

    با "ثبت دیدگاه" موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه ها در آرتا الکتریک اعلام می کنم.