لامپ دکوراتیو 8 وات حبابی فیلامنتی G125

دیدگاه کاربران (0)
ویژگی های کالا:
  • رنگ نور آفتابی
  • طراحی بسیار زیبا
  • مناسب نورپردازی کافه و رستوران
  • سرپیچ E27 استاندارد
ناموجود
بهترین قیمت بازار
ارسال فوری
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات

لامپ دکوراتیو 8 وات حبابی فیلامنتی G125

لامپ دکوراتیو 8 وات حبابی فیلامنتی G125 مودی با طرحی زیبا و کلاسیک، ظاهری مشابه با لامپ‌های رشته‌ای دارد. پایه این مدل E27 و قطر حباب آن 125 میلیمتر است. با توجه به اینکه در ساخت این لامپ از LED استفاده شده است، مصرف برق کم‌تر و طول عمر بیشتری در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای و ادیسونی دارد، مقرون به صرفه‌تر است.

میزان روشنایی G125 حدوداً 720-750 لومن است. حباب این لامپ ابعاد بزرگی دارد و مناسب برای اتاق‌هایی با متراژهای بالا است. این مدل را می‌توانید به عنوان لامپ دکوراتیو و تزئینی به سرپیچ‌های E27 وصل کنید و از روشنایی زیبای آن لذت ببرید.

لامپ فیلامنتی چیست؟

لامپ‌های فیلامنتی LED ظاهری مشابه با لامپ‌های سنتی رشته‌ای دارند؛ اما تکنولوژی ساخت آنها با لامپ‌ رشته‌ای سنتی بسیار متفاوت است. در واقع تکنولوژی جدید ساخت لامپ‌های LED باعث شده است تا بتوان LED ها را در کنار هم قرار داد و ظاهری مشابه با رشته‌های داخل لامپ حبابی ساخت. ساطع کننده‌های LED با استفاده از یک مدار عایق شیشه‌ای به یک دیگر متصل می‌شوند و نهایتاً لامپی با ظاهری مشابه با لامپ رشته‌ای تولید خواهد شد.

لامپ های فیلامنتی را می‌توان در همان اندازه و شکل لامپ های رشته‌ای ساخت و این مهمترین مزیت این لامپ‌ها است. LEDهای رشته‌ای را حتی با درجه حرارت فوق العاده گرم 2200 کلوین دمای رنگ یا روکشهای شیشه‌ای ساخته شوند تا ظاهری کاملاً مشابه با لامپهای رشته‌ای ادیسونی یا مارکونی ایجاد کنند.

این مدل از سری لامپ‌های دکوراتیو هستند و با توجه به ظاهر زیبا و سنتی آنها، کاربرد گسترده‌ای دارند. می‌توانید از این لامپ‌ها در رستوران‌ها و کافه‌ها، مغازه‌ها و اتاق پذیرایی و … استفاده کنید. مهمترین مزیت لامپ‌های فیلامنتی در مقایسه با لامپ‌های ادیسونی، مصرف کم انرژی است. این نوع طول عمر بیشتری در مقایسه با لامپهای رشته‌ای سنتی دارند و با محیط زیست سازگارند.

ویژگی های فنی

رنگ نور

آفتابی

توان (وات)

8

میزان روشنایی (لومن)

720-750

نوع سرپیچ

E27

ولتاژ ورودی (ولت)

220

فرکانس (هرتز)

50-60

زاویه پخش نور (درجه)

360

دمای رنگ (کلوین)

2200

دیدگاه کاربران

    امتیاز شما به این محصول :

    با "ثبت دیدگاه" موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه ها در آرتا الکتریک اعلام می کنم.