چراغ دیواری خورشیدی سولار سنسوردار 1619 Solar Light

دیدگاه کاربران (1)
برند:
سایر
دسته بندی:
چراغ خورشیدی
ویژگی های کالا:
  • طول دسته: 16 سانتی‌متر
رنگ بدنه
بهترین قیمت بازار
ارسال فوری
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات

بررسی ویژگی های چراغ دیواری خورشیدی (سولار) سنسور دار مدل 1619

این محصول جدید با طراحى بسیار زیبا و مدرن و با کیفیت بسیار خوب و کارآمد ساخته شده است ، همچنین داراى پنل خورشیدى (3,2وات) (1,5ولت) است که بر روى چراغ نصب می باشد.از دیگر ویژگی های چراغ خورشیدی (سولار) سنسور دار مدل 1619 می توان به موارد زیر اشاره کرد : باترى لیتیومى 4500 میلى آمپری ، 48عدد led-smd با عمر و نوردهى بالا ، ایجاد شار نوری 900 لومن، سنسور حرکتى با قدرت تشخیص تا فاصله 8-5 متر و زاویه ١٢٠ درجه و کلید روشن-خاموش (on-off)

نحوه عملکرد چراغ خورشیدی

قابلیت تنظیم براى چهار مدل نوردهى مختلف ویژگی منحصر به فرد چراغ دیواری خورشیدی (سولار) سنسور دار مدل 1619 است : حالت اول (نورکم وسنسور) دراین حالت با یکبار فشار دادن کلید ، چراغ به حالت نور کم ، روشن می شود و در صورت مشاهده حرکت در محیط توسط سنسور به نور کامل تبدیل می شود و بعد از مدت ١٥ ثانیه مجدد به نور کم باز می گردد که این مدل بیشتر توصیه می شود ؛ بدلیل اینکه در این حالت ذخیره انرژى و زمان نوردهى بیشتر می شود.حالت دوم (کاملا خاموش وسنسور) در این حالت چراغ کاملا خاموش می باشد و با تشخیص حرکت در محیط توسط سنسور ، چراغ به مدت ١٥ ثانیه با نور زیاد روشن می شود و دوباره به حالت کاملا خاموش باز می گردد.حالت سوم (دایم روشن بدون عملکرد سنسور) در این حالت چراغ در تمام  شب بصورت نور کامل روشن می باشد.حالت چهارم (نور اضطرارى) دراین حالت چراغ به مدت ٣٠دقیقه دایم روشن می باشد و پس از آن خاموش می شود از این حالت بیشتر براى انجام کارهاى ضرورى استفاده می شود، پس با فشردن هر بار کلید خاموش -روشن مدل نوردهى به دلخواه شما تغییر می کند، این محصول داراى دستک با دو فک یا لولای متحرک می باشد که قابلیت نصب چراغ در حالات مختلف را به شما می دهد که در تصویر هاى ضمیمه براى شما نشان داده شده است. این چراغ در هنگام تاریک شدن به صورت اتوماتیک روشن شده و با روشنایى روز  خاموش می شود تا مجدد توسط نور خورشید و پنل خورشیدی خود شارژ شود. مدت شارژ توسط نورخورشید 6-4 ساعت ، مدت نوردهى بصورت نور دایم 10-8 ساعت و نوردهى با سنسور حدود 12ساعت می باشد.

جنس چراغ خورشیدی

متریال و جنس بدنه چراغ خورشیدی از مواد ABS است که در مقابل سرما و گرما از 30- تا 50+ درجه مقاوم می باشد. همچنین  درجه مقاومت مدل 1619 در مقابل آب و گرد و غبار IP65 می باشد، شما میتوانید این چراغ را تا ارتفاع ٥-٣ متر نصب کرده و از قدرت تشخیص حرکت سنسور تا فاصله ٨-٥ متر با زاویه ١٢٠درجه آن استفاده کنید.

موارد استفاده از چراغ روشنایی

کاربردها : نورپردازى حیاط، روف گاردن یا پشت بام، محوطه باغ یا ویلا، سر در پارکینگ یا ورودى ساختمان و یا هر مکان دیگرى به سلیقه ونیاز خودتان. چراغ خورشیدی 1619 را می توانید بسیار آسان وسریع، به کمک پیچ و رولپلاک داخل بسته بندى نصب کنید.

مزایای استفاده از چراغ خورشیدی

مزایاى استفاده از چراغ هاى خورشیدى : استفاده کمتر از سوخت هاى فسیلى براى تولید برق ، آسیب کمتر به محیط زیست ، صرفه جویى در هزینه ها، بدون نیاز به وجود جریان برق شهرى و بدون نیاز به کابل کشى و بدون نیاز به تابلو و کلید برق و جابجایى آسان و بدون خطر اتصالى و برق گرفتگى و… .

سوالات متداول
از کجا چراغ سولار ارزان بخریم؟

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری، انواع مختلف چراغ‌های سولار را بررسی کرده و طبق احتیاج خود، مدل مناسب را تهیه کنید.

قیمت چراغ سولار به چه عواملی بستگی دارد؟

جنس بدنه، برند، نحوه عملکرد، قابلیت‌های ارائه شده، درجه حفاظت، تعداد ال‌ای‌دی و توان، از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت یک چراغ سولار هستند.

ویژگی های فنی

ابعاد
27 × 9.9 × 4.7 سانتیمتر
رنگ بدنه

سفید, مشکی

ابعاد پنل (cm)

9 در 25

قابلیت چرخش پنل

ندارد

دمای رنگ (کلوین)

6000

تعداد LED

48

قابلیت چرخش چراغ

ندارد

میزان روشنایی (لومن)

900

مدت بازدهی باتری

در حالت نور دائم 10-8 ساعت و در حالت استفاده از سنسور حدود 12 ساعت

زمان شارژ کامل

4-6 ساعت

ظرفیت باتری (آمپر ساعت)

4500 میلی

سنسور فتوسل

دارد

درجه حفاظت

IP65

ریموت کنترل

ندارد

توان (وات)

3.2

ولتاژ ورودی (ولت)

5

جنس بدنه

ABS

دیدگاه کاربران

    امتیاز شما به این محصول :

    با "ثبت دیدگاه" موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه ها در آرتا الکتریک اعلام می کنم.

    • کاربر مهمان
      در تاریخ: 5 بهمن 1401

      ۱۲۵۳هیچی

      • مریم حیدری
        در تاریخ: 6 بهمن 1401

        سلام این محصول موجود نیست.