لامپ شمعی اشکی 6 وات ال ای دی شفاف پارس شوان

دیدگاه کاربران (0)
برند:
پارس شوان
دسته بندی:
لامپ ال ای دی
رنگ نور
بهترین قیمت بازار
ارسال فوری
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات

بررسی و معرفی لامپ ال ای دی 6 وات شمعی اشکی شفاف پارس شوان

لامپ ال ای دی 6 وات شمعی اشکی شفاف پارس شوان مناسب لوستر و نورپردازی منازل و ادارات است. لامپ‌های LED یک منبع تولید نور برای استفاده در چراغ هستند که با استفاده از دیود نوری روشنایی تولید می کند. لامپ‌ ال‌ای‌دی 90 درصد انرژی مصرفی‌شان را به نور تبدیل می‌کند به همین دلیل حرارت بسیار کمی دارد. این مشخصه باعث شده است که لامپ‌های LED برخلاف لامپ‌های رشته‌ای و حتی لامپ‌های کم مصرف (فلورسنتی)، هدر رفت بسیار پایین‌تری داشته باشند و در دسته لامپ‌های فوق کم مصرف قرار بگیرند.

طول عمر یک لامپ ال ای دی چند برابر لامپ رشته‌ای است و در مقایسه با لامپ فلورسنت (که به نام لامپ کم مصرف شناخته می‌شود)، به مقدار قابل توجهی کارآمدتر هستند. سرعت روشن شدن لامپ LED بسیار بالا است. از لحاظ مصرف انرژی لامپ ال ای دی در مقایسه با سایر لامپ های روشنایی بهینه تر است. جریان مصرفی یک لامپ LED در حد میلی آمپر بوده همچنین مصرف کم و طول عمر بالای لامپ با تکنولوژی LED باعث می‌شود تا هزینه‌های جاری و تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی ساختمان به شدت کاهش یابد. شرکت روشنایی پارس شوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لامپ های ال ای دی حبابی است که از سال 1388 فعالیت خود را در این زمینه با به کارگیری روزترین تجهیزات آغاز کرده است.

مشخصات فنی لامپ ال ای دی 6 وات شمعی اشکی شفاف پارس شوان

لامپ ال ای دی 6 وات شمعی اشکی شفاف پارس شوان از سری لامپ های فوق کم مصرف است. بهره وری بسیار بالا و پایین بودن مصرف انرژی، طراحی در ابعاد کوچک و متناسب برای بکارگیری آسان تر، طراحی هوشمندانه جهت گردش بهتر هوا در داخل بدنه لامپ، عدم استفاده از مواد و گازهای مضر و ناسازگار با محیط زیست از ویژگی‌های اصلی این لامپ است.

توان خروجی این لامپ 6 وات و شدت روشنایی خروجی آن تقریباً 500 لومن است. اندازه پایه این مدل E14 است و مناسب نصب در لوستر و سرپیچ‌های کوچک است. طول عمر تقریبی این محصول 30000 ساعت و بسیار بادوام است و همراه با گارانتی معتبر به بازار عرضه شده است.

ویژگی های فنی

وزن
0.06 کیلوگرم
ابعاد
12.4 × 3.7 سانتیمتر
رنگ نور

آفتابی, مهتابی

توان (وات)

6

میزان روشنایی (لومن)

500

ولتاژ ورودی (ولت)

220

نوع سرپیچ

E14

رده انرژی

++A

فرکانس (هرتز)

50-60

دمای رنگ (کلوین)

3000, 6500

طول عمر (ساعت)

30000

زاویه پخش نور (درجه)

200

گارانتی

12 ماهه پارس شوان

دیدگاه کاربران

    امتیاز شما به این محصول :

    با "ثبت دیدگاه" موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه ها در آرتا الکتریک اعلام می کنم.