بهترین برند پیچ گوشتی برقی کدام است؟

تاریخ انتشار:
1403/01/28
نویسنده:
معصومه ویسی
مدت مطالعه:
3 دقیقه
راهنمای استفاده
اشتراک گذاری
بهترین برند پیچ گوشتی برقی کدام است؟

بهترین برند پیچ گوشتی برقی و شارژی کدام است؟ انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی برای باز و بسته کردن پیچ‌های مختلف کاربرد دارند. باز و بسته کردن پیچ با پیچ گوشتی دستی به اعمال نیروی فیزیکی بسیار زیاد و صرف وقت نیاز دارد. در حالی که با استفاده از پیچ گوشتی‌های برقی و شارژی می‌توانید این کار را در سریع‌ترین حالت ممکن و بدون نیاز به اعمال نیروی فیزیکی انجام دهید. پیچ گوشتی شارژی و برقی ساختاری شبیه به دریل دارد. با این تفاوت که به جای مته تیز و برنده، سری پیچ گوشتی برای آن نصب می‌شود.

برای خرید پیچ گوشتی برقی و شارژی باید به نکات مختلفی توجه کنید. برند تولید کننده یکی از مهم‌ترین نکات در خرید پیچ گوشتی شارژی و برقی است. با خرید از برندهای اصل و معتبر می‌توانید برای مدت زمانی طولانی از پیچ گوشتی‌های برقی و شارژی با کیفیت استفاده کنید. در ادامه مطلب به بررسی بهترین برندهای پیچ گوشتی برقی و شارژی می‌پردازیم.

لیست بهترین پیچ گوشتی شارژی و برقی بازار

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی را تولید می‌کنند. محصولات هر یک از این شرکت‌ها ویژگی‌های مختص به خود را دارند و از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند. به همین علت با اطلاع از بهترین مارک‌های پیچ گوشتی شارژی و برقی؛ بهتر می‌توانید یک ابزار خوب را انتخاب کنید. از جمله بهترین برندهای ایرانی و خارجی پیچ گوشتی برقی و شارژی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1- محک

از جمله قدیمی‌ترین و بهترین برندهای ایرانی تولید کننده پیچ گوشتی برقی و شارژی می‌توانیم به محک اشاره کنیم. شرکت محک در سال ۱۳۶۱ با هدف تولید ابزار آلات فنی تاسیس شده است. در حال حاضر طیف گسترده‌ای از ابزار آلات مانند پیچ گوشتی‌های شارژی با کیفیت توسط محک تولید می‌شوند. تنوع مدل‌های ابزار آلات محک بالا بوده و به همین علت همه مشتریان می‌توانند محصول مورد نظر خود را از میان تولیدات محک انتخاب کنند.

2- رونیکس

همه کسانی که با ابزارهای فنی به صورت مداوم کار می‌کنند؛ با ابزار آلات برند رونیکس آشنا هستند. رونیکس در سال ۱۳۷۹ با هدف عرضه ابزار آلات با کیفیت تاسیس شده است. کیفیت کم نظیر، قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های پیچ گوشتی شارژی و برقی رونیکس هستند. شرکت رونیکس با عرضه طیف گسترده‌ای از ابزار آلات فنی در مدل‌های مختلف؛ بخشی از نیاز بازار را تامین کرده است.

3- توسن

امروزه تعداد بسیار زیادی از برندهای ایرانی؛ ابزار آلات با کیفیتی تولید می‌کنند. توسن یکی از معتبرترین برندهای پیچ گوشتی برقی و شارژی است. محصولات توسن طول عمر بالایی داشته و در صورت استفاده و نگهداری اصولی، تا سالیان طولانی کارآمد هستند. برای انتخاب پیچ گوشتی برقی و شارژی از میان محصولات توسن باید مشخصات مدل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. با انجام این کار محصولی را انتخاب خواهید کرد که بیشترین تناسب را با کار شما دارد.

4- پوکا

در کنار سایر برندهای ایرانی معتبر؛ برند پوکا هم محصولات با کیفیتی تولید می‌کند. شرکت پوکا در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده است. در حال حاضر انواع مختلفی از ابزار آلات فنی مانند پیچ گوشتی‌های برقی و شارژی با کیفیت توسط پوکا عرضه می‌شوند. کارایی مناسب و طول عمر بالا از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های پیچ گوشتی شارژی و برقی پوکا هستند.

5- پی ام

بر خلاف تصور بسیاری از مردم؛ محصولات با کیفیت چینی هم در دسترس هستند. پی ام یک شرکت چینی است که ابزار آلات فنی با کیفیت تولید می‌کنند. در سبد گسترده محصولات پی ام؛ انواع پیچ گوشتی شارژی و برقی با کیفیت هم وجود دارند. با خرید پیچ گوشتی برقی و شارژی پی ام می‌توانید با خیالی آسوده از ابزار خریداری شده استفاده کنید.

6- بوش

بوش جزء برندهای معتبری است که همه مردم با آن آشنا هستند. هسته اولیه شرکت بوش در سال ۱۸۸۶ در آلمان تاسیس شده است. در حال حاضر بوش یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده ابزار آلات فنی و لوازم خانگی در جهان محسوب می‌شود. کیفیت، دوام، کارایی و طراحی پیچ گوشتی‌های شارژی و برقی بوش؛ کم نظیر و مثال زدنی هستند.

7- متابو

از جمله دیگر برندهای خارجی پیچ گوشتی شارژی و برقی می‌توانیم به متابو اشاره کنیم. شرکت متابو در سال ۱۹۲۶ در آلمان تاسیس شده است. سبد محصولات متابو بسیار گسترده بوده و پیچ گوشتی‌های شارژی و برقی فقط یکی از تولیدات این شرکت هستند. کیفیت انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی متابو هم مانند سایر برندهای نامبرده؛ کم نظیر است. با خرید پیچ گوشتی شارژی و برقی متابو می‌توانید برای مدت زمان طولانی از این ابزار با کیفیت استفاده کنید.

8- آ ا گ

شرکت آ ا گ در سال ۱۸۸۳ با هدف تولید تجهیزات الکتریکی در آلمان تاسیس شده است. با گذشت زمان این شرکت گسترش یافته و محصولاتی به جزء تجهیزات الکتریکی هم تولید می‌کند. ابزار آلات برند آ ا گ از جمله بهترین ابزارهای فنی در جهان محسوب می‌شوند. کیفیت مثال زدنی، تنوع و طول عمر بالا از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های انواع پیچ گوشتی شارژی و برقی آ ا گ هستند.

اهمیت خرید پیچ گوشتی برقی برند چیست؟

به نظر شما چرا توصیه می‌شود؛ ابزارهای فنی مانند پیچ گوشتی برقی و شارژی را از برندهای معتبر خریداری کنید؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم؛ با خرید پیچ گوشتی شارژی و برقی از برندهای نامعتبر و غیر اصل با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد. طول عمر کوتاه، کارایی نامناسب، طراحی غیر اصولی و حتی قیمت بالا از جمله مهم‌ترین مشکلات خرید ابزار از برندهای غیر اصل و نامعتبر هستند.

با انتخاب پیچ گوشتی‌های شارژی و برقی از برندهای اصل و معتبر؛ برای مدت زمانی طولانی از یک ابزار با کیفیت که طراحی ارگونومیک دارد و کار کردن با آن آسان است، استفاده خواهید کرد. البته برای خرید پیچ گوشتی شارژی و برقی از یک برند اصل باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. متاسفانه امروزه عرضه محصولات غیر اصل و بی کیفیت در هر نقطه‌ای از کشور صورت می‌گیرد. نکته مهم دیگری که در خرید پیچ گوشتی شارژی و برقی از برندهای اصل باید در نظر بگیرید؛ مشخصات مدل‌های مختلف است. برای خرید این محصول باید مشخصات مدل‌های مختلف را با کار مورد نظر خود مقایسه کنید. یعنی باید پیچ گوشتی برقی که می‌خواهید بخرید با حجم و نوع کار شما تناسب داشته باشند.

چک لیست کلی از نکات خرید پیچ گوشتی برقی و شارژی

  • آشنایی با انواع پبچ گوشتی برقی
  • بررسی قدرت موتور و گشتاور
  • نوع منبع تغذیه (شارژی یا برقی)
  • ظرافیت باتری
  • تعداد سری‌ها
  • توجه به وزن و ابعاد پیچ گوشتی‌های شارژی و برقی
  • گارانتی

چک لیست کاملی از نکات خرید و معرفی انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی را در “راهنمای خرید پیچ گوشتی برقی و شارژی + جامع و کاربردی” مطالعه کنید.

دیدگاه های کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.