معرفی انواع بخاری برقی پرفروش در بازار ایران + قیمت

تاریخ انتشار:
1399/12/03
نویسنده:
مریم حیدری
مدت مطالعه:
6 دقیقه
راهنمای استفاده
اشتراک گذاری
معرفی 7 مدل بخاری برقی پرفروش در بازار ایران

بخاری برقی (Electric Heater) یک وسیله گرمایشی است که با تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی دمای محیط را افزایش می‌دهد. این بخاری‌ها مزایا و کاربردهای بسیاری دارند و داشتن یکی از آن‌ها در هر خانه‌ای الزامی است. اگر برای خرید بخاری برقی به بازار مراجعه کرده باشید یا قصد خرید آنلاین این محصول را داشته باشید با مدل‌ها و برندهای مختلفی روبرو می‌شوید. در ادامه لیست معرفی انواع بخاری برقی پرفروش در بازار ایران + قیمت آن‌ها را گردآوری کرده‌ایم.

لیست کامل معرفی انواع بخاری برقی پرفروش در بازار

لیست کامل معرفی انواع بخاری برقی پرفروش در بازار زمانی می‌تواند در خرید هیتر برقی به شما کمک کند که اطلاعات کافی درباره نکات قبل از خرید انواع بخاری برقی داشته باشید. هدف خود را از خرید بخاری برقی مشخص کنید و عملکرد هر یک از آن‌ها را از نظر ساخت و تکنولوژی بشناسید. پس توصیه می‌کنیم قبل از آن‌که به سراغ لیست 7 مدل بخاری برقی پرفروش‌ بازار بروید، راهنمای خرید بخاری برقی را بخوانید. سپس با خاطری آسوده می‌توانید هیتر برقی مورد نیاز خود را از لیست پایین انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.

۱- هیتر برقی فن دار رومیزی آراسته مدل FHA2000

بخاری فن دار آراسته با ظاهری شیک و ابعاد جمع و جور مناسب گرمایش در دفاتر اداری و اتاق خواب و هر محیطی با متراژ کمتر از 20 متر است. در طراحی این مدل از فن استفاده شده تا گرما به صورت یکنواخت در محیط پخش شود. این هیتر فن دار را می‌توانید بر روی میز یا زمین قرار دهید. توان خروجی این مدل 2000 وات است و در 2 حالت دمایی قابل تنظیم است.

2- بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-3000

هیتر برقی فن‌ دار مدل QH-3000، بخاری برقی پرفروش از برند برفاب است. حداکثر توان گرمایشی 2800 وات دارد و بیشتر برای محیط‌های مسکونی و اداری با مساحت‌های گسترده خریداری می‌شود. 6 المنت این هیتر برقی از جنس شیشه (کوارتز) است و این دستگاه در بالاترین رده انرژی قرار دارد. کم مصرف بودن، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش و ترموستات ایمنی از امکانات ویژه این بخاری برقی پرفروش است.

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-3000

3- بخاری برقی آراسته مدل ۲۰۰۰

آراسته یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده ترین برندهای تولید وسایل گرمایشی ایرانی است. بخاری برقی آراسته با ماکسیمم توان گرمایشی 2000 وات، انتخابی مناسب برای گرم کردن اتاق‌های کوچک است. در طراحی این مدل 3 المنت حرارتی شیشه‌ای به کار رفته است و هر المنت یک کلید دارد. هیتر برقی مدل 2000 آراسته مجهز به سیستم قطع کن ایمنی است و در صورت وارد شدن ضربه و یا واژگون شدن، بخاری قطع می‌شود.

4- بخاری برقی پنکه‌ای هالوژنی فن دار کم مصرف سه حالته ارشیا

امکان تنظیم ارتفاع در سه حالت (رومیزی، ایستاده و نیمه ایستاده)، کلید قطع کن اتوماتیک، تایمر خواب و توان مصرفی کم از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بخاری برقی پنکه‌ای ارشیا است. سیستم گرمایشی این هیتر برقی بر اساس پرتو طبیعی مادون قرمز طراحی شده و با کنترل از راه دور می‌توان گرما و حرارت آن را تنظیم کرد. بیشترین توان گرمایشی این هیتر برقی پنکه‌ای 1000 و کمترین آن 500 وات است.

بخاری برقی پنکه ای هالوژنی فن دار کم مصرف سه حالته ارشیا

5- مینی هیتر گازی انرژی مدل GH-625

اگر قصد خرید بخاری برقی پرفروش بازار برای فضای باز را دارید؛ مینی هیتر گازی انرژی بهترین گزینه‌ است. امکانات ویژه‌ای نظیر کاهش مصرف سوخت سالیانه، راندمان بالا حرارتی و نوع نصب (زمینی و دیواری) موجب شده تا از این مدل هیتر انرژی، برای خرید بخاری برقی فضای باز، استقبال شود. گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول نیز عملکرد و کیفیت بالا آن را برای خرید تضمین می‌کند.

مینی هیتر گازی انرژی مدل GH-625

6- بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2200

بخاری برقی پرفروش برفاب مدل QH-2200 دارای 4 المنت است که با روش جابه‌جایی-تابشی، گرما یکنواختی را در محیط پخش می‌کند. حداکثر توان مصرفی این هیتر 2000 وات است و در رده انرژی ++A قرار دارد. در بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2200، سه کلید مجزا برای روشن و خاموش کردن المنت‌های جلویی روی هیتر برقی تعبیه شده است. تنظیم حرارت المنت چهارم از طریق پیچ کناری بخاری انجام می‌شود.

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2200

7- بخاری برقی پیراسته مدل 2000 تابان

اگر قصد خرید یک بخاری برقی ارزان و کم مصرف را دارید، بخاری برقی پیراسته مدل 2000 تابان انتخاب مناسبی است. این مدل از 3 المنت سرامیکی تشکیل شده است و توان مصرفی آن 2000 وات است. بر روی دستگاه 3 کلید تعبیه شده که هر کلید برای روشن کردن یک المنت است.

8- هیتر گازی تابشی سرامیکی انرژی مدل G-R100

هیتر گازی تابشی سرامیکی انرژی مدل G-R100، قابل نصب در ارتفاع 5 تا 7 متر است و مساحت حداکثر 110 متر مربع را گرم می‌کند. هزینه نصب پایینی دارد و در کمتر از 30 ثانیه به حداکثر دمای کارکرد می‌رسد. شیر کنترل گاز (ساخت SIT ایتالیا) و قابلیت اتصال به ترموستات محیطی از امکانات این بخاری برقی پرفروش برند انرژی است. گواهی استاندارد اروپا CE و گارانتی معتبر برند انرژی از ویژگی‌های دیگر آن است.

هیتر گازی تابشی سرامیکی انرژی مدل G-R100

9- بخاری برقی 5 میله فن دار آراسته

هیتر برقی 5 میله فن دار آراسته با توان 2200 وات تولید می‌شود. بر روی بدنه این دستگاه 3 کلید قرار دارد که یک کلید برای روشن و خاموش کردن فن و دو کلید دیگر برای کنترل المنت‌های گرمایی بخاری است. با روشن کردن فن به همراه المنت، گرما به صورت یکنواخت در محیط پخش می‌شود و دمای محیط بالا می‌رود. این محصول بر اساس اصول استاندارد ساخته می‌شود و بخاری برقی کم مصرف با رده انرژی A است.

10- بخاری برقی رومیزی فن دار ارشیا مدل AR.ECO-2210

بخاری برقی پرفروش رومیزی فن دار ارشیا ابعاد کوچکی دارد. قابل حمل است و برای اتاق‌هایی با متراژ کمتر از 15 متر کاربرد دارد. حداکثر توان مصرفی این بخاری فن دار 1800 وات است.  این مدل بخاری دارای دو کلید مجزا برای خاموش و روشن کردن هیتر برقی و تنظیم ترموستات است.

بخاری برقی رومیزی فن دار ارشیا مدل AR.ECO-2210

11- هیتر برقی فن دار سه فاز انرژی مدل EH-150

هیتر برقی فن دار سه فاز انرژی، بخاری برقی پرفروش بازار است که برای گرم کردن فضاهای بزرگ نظیر سالن‌های ورزشی، ویلا، گلخانه، کارگاه و… کاربرد دارد. این دستگاه دارای 6 المنت حرارتی با راندمان بالا دارد که می‌توان در سه مرحله (5، 10 و 15 وات) دمای آن را تنظیم کرد. همچنین درصورتی‌که که دمای محیط به اعتدال برسد، ترموستات دستگاه را خاموش می‌کند.

هیتر برقی فن دار سه فاز انرژی مدل EH-150

12- بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800

بخاری برقی برفاب مدل QH-2800، از دو المنت در قسمت بالایی و دو المنت در قسمت جلویی تشکیل شده است. این بخاری برقی تایمر ندارد. دارای کلید قطع کن خودکار کع ایمن بودن بخاری برقی در صورت واژگونی را تضمین می‌کند. هیتر فن دار پرفروش برفاب با حداکثر توان 2600 وات، برای گرمایش محیط‌های اداری و مسکونی کاملا مناسب است.

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800

13- هیتر تراسی گازی انرژی مدل G-R0030

این هیتر تراسی گازی پرفروش انرژی، مدل G-R0030، ظاهری شیک و منحصربه‌فردی دارد. برای محیط‌های آزاد و نیمه آزاد طراحی شده و با همه انواع دکوراسیون هماهنگ است. در ساختار آن از سنسور کنترل الکترونیکی یونیزاسیون استفاده شده تا پایداری شعله را تشخیص دهد. قابل استفاده با گاز شهری یا گاز مایع است و برق کمی مصرف می‌کند.

هیتر تراسی گازی انرژی مدل G-R0030

14- بخاری برقی فن دار 5 شعله پویان خزر مدل 2200

این بخاری برقی پرفروش با حداکثر توان 2200 وات نسبت به بخاری برقی‌های فن دار، برق کمتری مصرف می‌کند و در رده انرژی A قرار دارد. دارای ۵ المنت حرارتی از جنس فنر و شیشه‌ است و با برق شهری کار می‌کند. گارانتی ۱۰ روز تعویض و مرجوعی نیز از امکانات خرید بخاری برقی فن دار ۵ شعله پویان خزر از آرتا الکتریک است.

بخاری برقی فن دار 5 شعله پویان خزر مدل 2200

13- بخاری برقی هالوژنی دیواری ارشیا مدل Wall Classic A Plus

نصب بخاری برقی دیواری با کیفیت و شیک می‌تواند علاوه‌بر گرم کردن فضا به زیباسازی محیط نیز کمک کند. بخاری برقی هالوژنی دیواری ارشیا مدل Wall Classic A Plus، به سبک کلاسیک طراحی شده و به محیط اطراف، زیبایی خاصی می‌بخشد. المنت‌های با کیفیت به‌کاررفته در این مدل بخاری برقی هالوژنی، به گرم شدن یکنواخت محیط کمک می‌کند. داشتن قابلیت تایمر (30 دقیقه تا 8 ساعت و نیم) از امکانات دیگری است که موجب شده تا این هیتر برقی در لیست بخاری برقی پرفروش قرار بگیرد.

بخاری برقی هالوژنی دیواری ارشیا مدل Wall Classic A Plus

14- هیتر گازی انرژی مدل GH640 با فن ایرانی

برند انرژی با طراحی استاندارد، در صدر لیست بخاری برقی پرفروش بازار ایران قرار دارد. یکی از هیترهای دیگر انرژی که در بین مصرف‌کنندگان محبوبیت ویژه‌ای دارد، هیتر گازی مدل GH640 است. این بخاری صنعتی مجهز به فن ایرانی آکسیال کم صدا است و می‌توان روی زمین و دیوار آن را نصب کرد. این هیتر برقی – گازی گرمای زیادی از خود تولید می‌کند و برای گرم کردن محیط‌های صنعتی و کارگاه‌های بزرگ، کارخانجات، رستوران‌ها و… قابل استفاده است.

هیتر گازی انرژی مدل GH640 با فن ایرانی

15- بخاری برقی آراسته مدل زنبوری

بخاری برقی آراسته مدل زنبوری محصولی با کیفیت و با ظاهری زیبا و کلاسیک، محیط خانه شما را دلپذیر می‌کند. این هیتر الکتریکی با توان مصرفی ماکسیمم 2000 وات بر روی دو حالت دمایی مختلف قابل تنظیم است. در طراحی این محصول کلید قطع کن اتوماتیک به کار رفته است تا در صورت واژگون شدن بخاری به سرعت آن را خاموش کند. بخاری مدل زنبوری کم مصرف است و با دستگیره قرار گرفته بر روی آن به راحتی قابل حمل است. 

16- کرسی برقی اخوان فرید

در فرهنگ ایرانی و از دیر باز کرسی جایگاهی فراتر از یک وسیله گرمایشی داشته است. کرسی علاوه بر ظاهر نوستالژیک و زیبایی که به خانه‌ها می‌بخشد، فواید درمانی بسیاری نیز دارد. در قدیم از ذغال برای تولید گرما استفاده می‌کردند. اما امروزه استفاده از ذغال تقریباً غیرممکن شده است. یک راه حل عالی و ایمن برای ایجاد گرما در زیر کرسی استفاده از کرسی بخاری اخوان فرید است. اگر قصد خرید یک کرسی برقی ارزان و کوچک را دارید، این محصول توصیه می‌شود.

17- بخاری برقی 3 میله ایستاده مهر

هیتر برقی مهر با 3 میله سرامیکی، انرژی الکتریکی را به گرمایی تبدیل می‌کند. بر روی بدنه این مدل 3 کلید قرار دارد که هر کلید برای روشن و خاموش کردن یک المنت است. ماکسیمم توان گرمایشی این مدل 1500 وات است و توان هر میله آن 500 وات است. این محصول کم مصرف با رده مصرف انرژی A و با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌شود.

انواع بخاری برقی پرفروش دارای چه ویژگی‌هایی هستند؟

معمولا بخاری برقی‌هایی در لیست بخاری برقی پرفروش بازار قرار می‌گیرند که از بهترین متریال‌ها در ساخت آن‌ها استفاده شده باشد. المنت‌هایی با قابلیت استحکام در برابر حرارت بالا، ترموستات، پیچ کنترل دما، تایمر، قطع کن خودکار در صورت واژگونی، نصب آسان، بدنه محکم و سبک و توان مصرفی کم نیز از ویژگی‌های انواع بخاری برقی‌ پرفروش است. بخاری برقی‌های پرفروش به نسبت دیگر بخاری برقی‌های بازار از راندمان حرارتی بیشتری برخوردار هستند و قابلیت رسیدن به دمای حداکثری در کوتاه‌ترین زمان را دارند. گارانتی و خدمات پس از فروش، امکانات مهم دیگری است که همه بخاری برقی‌های پرفروش بازار از آن بهره‌مند هستند. همچنین نسبت به کیفیت بالایی که دارند، هزینه کمی را برای خرید آن‌ها باید پرداخت کرد. همه ویژگی‌های نام برده شده دلایلی هستند که باعث تمایز بخاری برقی‌ها از یکدیگر می‌شوند.

محدوده قیمتی بخاری برقی‌های پرفروش بازار چقدر است؟

استفاده کردن از متریال‌های مرغوب در ساخت بخاری برقی، علاوه‌بر کیفیت، طول عمر این محصولات را بالا می‌برد. مانع از بروز خطر برق گرفتگی و آتش‌سوزی می‌شود و هزینه‌های جانبی برای تعمیر بخاری برقی را تا اندازه زیادی کاهش می‌دهد. میزان مصرف انرژی، نوع تکنولوژی‌ به‌کار رفته در تولید، نوع هیتر برقی، ظاهر، ابعاد و سایر ویژگی‌ها نظیر کلید اتوماتیک بخاری برقی، کلید تایمر و… عواملی هستند که قیمت انواع بخاری برقی‌ها را تعیین می‌کنند. بر همین اساس نمی‌توان محدوده مشخصی را برای قیمت بخاری برقی‌های پرفروش بازار تعیین کرد. اما یکی از دلایل اصلی پرفروش شدن برخی از هیترهای برقی، قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌ها نسبت به کیفیت‌شان است.

انواع بخاری برقی پرفروش بازار را از کجا بخریم؟

حالا که می‌دانید بخاری برقی‌های پرفروش بازار چه مدل‌ها و برندهایی در بازار هستند و چه ویژگی‌هایی دارند، می‌توانید برای خرید آن‌ها از راه‌های حضوری و اینترنتی اقدام کنید. سپس با توجه به بودجه‌‌ای که دارید کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین با کلیک روی هر یک از دکمه‌های “مشاهده قیمت و خرید محصول” در انتها هر بخاری برقی معرفی شده در لیست بالا، می‌توانید اطلاعات کامل‌تری از هر محصول را مشاهده کنید. سپس قیمت فروش بخاری برقی‌ مورد نظر را در آرتا الکتریک و سایت‌های دیگر و فروشگاه‌های حضوری مقایسه کرده و محصول خود را از ارزان‌ترین فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی بخرید.

سوالات متداول
انواع بخاری برقی پرفروش بازار متعلق به کدام برند است؟

برندهای زیادی از بخاری برقی‌ هستند که در لیست بخاری برقی‌های پرفروش بازار قرار می‌گیرند. اما برفاب، آراسته، انرژی، ارشیا، پارس خزر و پیراسته به دلیل استفاده از متریال‌های با کیفیت در ساخت هیتر برقی و ایمنی بالا محصولات از برندهای پرفروش بخاری برقی در بازار ایران هستند.

بخاری برقی پرفروش چه امکاناتی دارد؟

بهترین بخاری برقی برای هر مصرف کننده با در نظر داشتن نیازها و انتظاراتی که دارد، متفاوت است. بخصوص که بخاری برقی‌های امروزی در انواع مختلف و با امکانات متنوعی تولید و در بازار عرضه می‌شوند. ازاین‌رو، نمی‌توان گفت که بخاری برقی‌‌های پرفروش دارای امکانات ویژه و خاصی هستند. لیست معرفی انواع بخاری برقی پرفروش بازار می‌تواند به شما در انتخاب بخاری برقی با امکاناتی که مد نظر دارید، کمک کند.

دیدگاه های کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.