معرفی بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی

تاریخ انتشار:
1400/10/18
نویسنده:
کیوان کاری
مدت مطالعه:
3 دقیقه
راهنمای خرید
اشتراک گذاری
معرفی بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی

برای زیباسازی و نورپردازی فضاهای عمومی خصوصی لازم است با بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی آشنا شد. وقتی پا به بازار می‌گذارید این امکان را دارید تا انواع و اقسام چراغ‌های پارکی و حیاطی را مشاهده کنید و با بررسی بیشتر، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. اما یکی از کارهای مهمی که باید در فرآیند خرید انجام دهید، بررسی برندهای موجود در بازار است. به همین دلیل، ما در مقاله دیگری از آرتا الکتریک به معرفی بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی می پردازیم.

بهترین تولیدکننده چراغ محوطه کدام است؟

شرکت‌های روشنایی بسیاری در بازار ایران انواع محصولات روشنایی محوطه مانند چراغ حیاطی، چراغ چمنی، چراغ سردری تولید می‌کنند؛ هر کدام از این برندها، مزایای خاص خود را دارند. انتخاب بهترین تولیدکننده، بستگی به عوامل بسیاری دارد. به طور مثال، در یک حالت برای خریدار، قیمت اهمیت دارد و در حالت دیگر کیفیت. تقریباً پیدا کردن برندی که تمامی مزایا را با هم داشته باشد، امکان‌پذیر نیست. لیست بهترین تولیدکنندگان چراغ محوطه عبارتند از:

  • شعاع
  • مازی نور
  • گلنور
  • تکشید فام
  • سوتارا
  • فاین الکتریک
  • شب تاب
  • شفق
  • تیانا

در ادامه به بررسی دقیق هر کدام از این برندها می‌پردازیم.

چراغی پارکی برند شب تاب

صنایع روشنایی شب تاب به عنوان اولین تولید کننده چراغ‌های استاندارد در فضای باز و پارکی، با ایجاد محصولات منحصر به فرد و متنوع سعی در تغییر محیط زندگی و کار افراد داشته است. این شرکت سال‌ها است که نورپردازی سنتی را به چراغ‌های فضای باز با سبک مدرن تبدیل کرده است. استفاده از فناوری‌های روز، برخورداری از مهارت متخصصان و به کار بردن جدیدترین تجهیزات آزمایشگاهی این امکان را فراهم کرده است تا محصولات شب تاب مطابق با نیازهای مصرف کنندگان تولید شود. چراغ شب تاب مناسب روشنایی مسکونی، باغ، ویلا، حیاط، باغچه و… است. طراحی محصولات به صورت ایستاده، آویز، دیواری، چمنی و… است.

چراغ حیاطی برند شعاع

گروه صنعتی شعاع از شرکت‌های پیشرو در صنعت روشنایی و برق ایران است. این شرکت توانایی ساخت انواع وسایل روشنایی تجاری، اداری، صنعتی، خیابانی، چراغ های روشنایی داخلی و خارجی ساختمان را دارد. طراحی زیبا و استفاده از بهترین متریال‌ها در ساخت محصولات روشنایی، از ویژگی‌های اصلی برند شعاع هستند. این شرکت با در اختیار داشتن نیروهای زبده، توانسته خلاقیت و نوآوری را در محصولات خود ارائه دهد. شعاع از باکیفیت‌ترین برندهای حال حاضر ایران است که تنوع بالایی دارد.

چراغ محوطه شفق

آنی نور گستر شفق با بیش از 25 سال سابقه از برترین تولید کنندگان انواع چراغ محوطه است. شرکت شفق محصولاتش را با تنوع بالا، مبتنی بر آخرین استانداردها و قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه می کند. چراغ‌های این برند در انواع ایستاده، سردری، آویز، سرلوله، دیواری و… با طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. محصولات شفق برای روشنایی مسکونی، حیاط، محوطه، چمن، باغ و باغچه، ویلا و… مناسب هستند. بهره گیری از تکنولوژی‌های به روز، تیم تحقیق و توسعه قوی، مواد اولیه با کیفیت و… باعث شده است که جز محبوب‌ترین‌های حوزه روشنایی باشند. چراغ بیرونی شفق از مواد آلومینیوم دایکاست ساخته می‌شود و با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشیده می‌شود و در نتیجه مناسب شرایط سخت است. مزیت دیگر شفق، قیمت مناسب و مقرون به صرفه است.

چراغ حیاطی برند مازی نور

شرکت مازی نور از نوآوران صنعت روشنایی کشور است. محصولات مازی نور شامل چراغ‌های اداری، تجاری، تزئینی، صنعتی و فضای باز است. این شرکت به اولین تولید کننده چراغ‌های ضد انفجار در ایران است. این چراغ را تحت لیسانس شرکت آلمانی آدولف شوخ  است و توانسته گواهینامه TÜV آلمان را دریافت کند. از ویژگی‌های این شرکت می‌توان به داشتن واحدهای تحقیق و توسعه قوی و نیروهای حرفه‌ای اشاره کرد.

چراغ پارکی برند گلنور

شرکت گلنور یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت برق و روشنایی ایران محسوب می‌شود. این شرکت توانسته خود را با رشد روزافزون فناوری‌های نوین در صنعت روشنایی همراستا کند. گلنور با داشتن نیروهای کارآزموده و حرفه‌ای و تولید محصولات با کیفیت، توانسته بخشی از بازار روشنایی را در اختیار خود قرار دهد. از ویژگی‌های مهم این شرکت می‌توان به تنوع گسترده و زیبایی محصولات اشاره کرد. اگرچه این برند در گروه محصولات گران بازار قرار می‌گیرد اما با توجه به کیفیت خوبی که دارد، دور از انتظار نیست. البته لازم به ذکر است که چراغ‌های بیرونی گلنور نوع خیابانی هستند.

چراغ حیاطی برند تکشید فام

صنایع روشنایی تکشیدفام از تولیدکنندگان مشهور چراغ‌های پارکی است که محصولات گسترده‌ای را برای فضاهای مختلف ارائه می‌دهد. چراغ های محوطه‌ای تکشیدفام از جنس آلومینیوم و به روش دایکاست (فشرده) ساخته می‌شود که نمونه آن در دیگر برندهای تولید کننده چراغ حیاطی دیده نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌های این برند می‌توان به سرپیج‌های سرامیکی مقاوم در برابر حرارت، داشتن سیم ارت جهت امنیت بیشتر و استفاده از رنگ فسفاته و پودر الکترواستاتیک برای افزایش دوام محصولات اشاره کرد.

معرفی بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی
معرفی بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی

چراغ پارکی برند تیانا

صنایع روشنایی تیانا در تولید انواع چراغ‌های روشنایی سابقه طولانی دارد. از ویژگی‌های مهم این شرکت می‌توان به تنوع گسترده و زیبایی چراغ‌های حیاطی اشاره کرد. علاوه بر زیبایی، محصولات تیانا دوام بالایی نیز دارند که می‌توانند در شرایط آب و هوایی بارانی و مرطوب نیز مقاومت بالایی از خود نشان دهند. چراغ‌های روشنایی تیانا بیشتر در حیاط منازل (آپارتمانی و ویلایی)، پارک‌ها، باغ‌ها و فضاهای سرسبز موجود در خیابان‌ها کاربرد دارد.

چراغ حیاطی برند سوتارا

شرکت روشنایی صنعتی سوتارا با هدف تولید انواع چراغ‌های خیابانی و تیرهای روشنایی در زمینی به مساحت بیش از 10 هزار مترمربع تاسیس شد. این شرکت با پیشروی در جهت برآوردن سلیقه و ترجیحات روزافزون مشتریان، به یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت روشنایی در ایران تبدیل شده است. شرکت سوتارا دارای طیف گسترده‌ای از محصولات شامل انواع چراغ‌های اداری، تزئینی و صنعتی، پروژکتورهای روشنایی فضای باز و تیرهای چراغ برق خیابانی است.

معرفی بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی
معرفی بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی

چراغ پارکی برند دوستان

روشنایی دوستان با سال‌های سابقه در صنعت، هم اکنون به عنوان یک تولید کننده برتر در کشور شناخته می‌شود. هدف این شرکت استفاده از علم مهندسی در طراحی محصولات برای ارائه حداکثر کیفیت است. محصولات برند سوتارا طبق استاندارد ساخته می‌شوند و به ارتقای رفاه جامعه امروز کشور کمک زیادی می‌کند. مراحل تولید چراغ‌های محوطه‌ای و دیگر محصولات سوتارا با دقت فراوان و تحت نظارت مهندسا‌ن این شرکت انجام می‌شوند.

کلام آخر

در بالا بهترین برندهای چراغ پارکی و حیاطی را در ایران معرفی کردیم. اکنون می‌توانید با شناخت بیشتر محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. اما ابتدا مهم است نیازهای خود را مورد بررسی قرار دهید. تنظیم مقدار بودجه و ظاهر فضای باز از جمله مهمترین عناصر در تعیین چراغ پارکی مناسب است. سعی کنید به کیفیت محصول دقت کنید زیرا چراغ‌ها باید در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و نور خورشید آفتاب مقاومت بالایی داشته باشند.

دیدگاه های کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.