معرفی بهترین برندهای سیم و کابل تلفن

تاریخ انتشار:
1403/05/04
نویسنده:
معصومه ویسی
مدت مطالعه:
2 دقیقه
راهنمای خرید
اشتراک گذاری
معرفی بهترین برندهای سیم و کابل تلفن

برای انتقال سیگنال‌های مخابراتی مربوط به تلفن از انواع سیم و کابل تلفن استفاده می‌شود. کابل‌کشی خطوط تلفن که در نقاط مختلف کشور برقرار هستند با استفاده از کابل‌ آلومینیوم و کابل مسی انجام می‌شود. امروزه انواع مختلفی از سیم و کابل تلفن با ویژگی‌های متنوع تولید می‌شوند. با توجه به اهمیت بسیار زیادی که افزایش کیفیت و دقت انتقال سیگنال‌های مخابراتی دارد؛ باید از سیم و کابل مناسب برای انجام این کار استفاده شود. جنس هادی و روکش، اندازه سطح مقطع، زمینی یا هوایی بودن سیم و کابل تلفن از جمله مهم‌ترین نکات در خرید این تجهیزات هستند. البته با خرید سیم و کابل تلفن از برندهای معتبر؛ خیال شما از بابت کیفیت محصولات آسوده خواهد شد. برندهای اصل، معتبر و با کیفیت؛ محصولات بهتری تولید می‌کنند. در ادامه مطلب به بررسی مهم‌ترین برندهای سیم و کابل تلفن می‌پردازیم.

لیست برندهای با کیفیت سیم و کابل تلفن

سیم و کابل تلفن تجهیزاتی کاربردی هستند که برای انتقال سیگنال‌های مخابراتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه سیم و کابل‌های تلفن را در مدل‌های مسی و آلومینیومی با جنس روکش متفاوت تولید می‌کنند. از طرفی چندین شرکت مختلف هم در حوزه تولید سیم و کابل تلفن فعال هستند، ولی نکته مهم این است که محصولات تمام برندها کیفیت یکسانی ندارند. به همین علت در ادامه مطلب بهترین برندهای سیم و کابل تلفن را معرفی می‌کنیم:

1_ رویان

شرکت تولیدی سیم و کابل کسری الکتریک ماهان با نام تجاری؛ سیم و کابل رویان در سال 1389 تاسیس شده است. شرکت رویان توانسته است تا به امروز طیف گسترده‌ای از انواع سیم و کابل تلفن را در کنار کابل‌های برق تولید کند. رعایت استانداردهای تعیین شده و استفاده از مواد اولیه مرغوب؛ از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های برند رویان هستند. تنوع محصولات رویان نیز هر یک از خریداران را به انتخاب تولیدات این برند ترغیب می‌کند.

2_ زرکابل کرمان

از جمله بهترین برندهای سیم و کابل تلفن می‌توانیم به زرکابل کرمان اشاره کنیم. فعالیت این شرکت از سال 1381 آغاز شده است. بسیاری از محصولات برند زرکابل کرمان؛ گواهی نامه‌های بین المللی دریافت کرده‌اند. محصولات این شرکت بر اساس به روزترین تکنولوژی‌های دنیا تولید می‌شوند. در میان محصولات زرکابل کرمان انواع کابل مسی و آلومینیومی تلفن نیز با بهترین کیفیت در دسترس هستند.

3_ کرمان

صنایع کابل کرمان نیز در کنار برندهای نامبرده؛ محصولات با کیفیتی تولید می‌کند. شرکت کابل کرمان بیش از 30 سال سابقه فعالیت در صنعت تولید سیم و کابل دارد. انواع کابل مخابراتی، ارتباطی و کابل برق از جمله مهم‌ترین محصولات این شرکت هستند. هر یک از کابل‌های تلفن برند کرمان بر اساس استانداردهای معتبر تولید شده و چندین گواهینامه معتبر نیز دریافت کرده‌اند. بنابراین خرید سیم و کابل تلفن از برند کرمان به نفع خریداران است.

4_ خراسان افشار نژاد

شرکت صنعتی الکتریک خراسان که محصولات آن به عنوان سیم و کابل افشارنژاد شناخته می‌شوند؛ بخشی از سیم و کابل تلفن با کیفیت کشور را تولید می‌کند. این شرکت در سال 1345 تاسیس شده و در سال 1346 به عنوان یکی از اولین تولید کننده‌های سیم و کابل در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر انواع مختلفی از سیم و کابل تلفن و برق با ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت بالا توسط برند خراسان افشار نژاد تولید می‌شوند. تنوع بالای محصولات این برند باعث افزایش رضایت خریداران شده است.

5_ سیمیا

خوشبختانه امروزه برندهای ایرانی محصولات با کیفیتی را در صنعت سیم و کابل تولید می‌کنند. شرکت سیمیا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده سیم و کابل در کشور فعالیت خود را از سال 1360 آغاز کرده است. تا به امروزه انواع مختلفی از سیم و کابل مسی و آلومینیومی توسط این برند تولید شده‌اند. سیم و کابل‌های تلفن سیمیا از کیفیت، تنوع و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

8_ رسانا

از جمله دیگر برندهای معتبر و با کیفیت سیم و کابل تلفن می‌توانیم به رسانا اشاره کنیم. شرکت رسانا کابل در سال 1372 با هدف تولید محصولات با کیفیت و تامین بخشی از نیاز بازار سیم و کابل کشور تاسیس شده است. در حال حاضر انواع مختلفی از سیم و کابل تلفن با مشخصات متفاوت توسط برند رسانا تولید می‌شوند. محصولات این شرکت نیز با رعایت استانداردهای مهم تولید شده و از مراحل کنترل کیفی عبور می‌کنند. 

7_ لوشان

شرکت سیم و کابل لیاء قزوین در سال 1373 با نام تجاری لوشان فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات برند لوشان با توجه به کیفیت و تنوع کم نظیری که دارند؛ بخش عمده‌ای از نیاز سیم و کابل کشور را تامین می‌کنند. محصولات برند لوشان از طول عمر بالایی برخوردار هستند. به همین علت خرید سیم و کابل لوشان در طولانی مدت صرفه اقتصادی دارد.

6_ مازندران

صنایع سیم و کابل مازندران در سال 1377 با هدف ایجاد اشتغال در کشور و تولید محصولات با کیفیت تاسیس شده است. انواع سیم و کابل مازندران با بهترین تجهیزات و مواد اولیه تولید می‌شوند. محصولات این برند از مراحل مختلف کنترل کیفی عبور کرده و بر اساس استانداردهای تعیین شده تولید می‌شوند.

دیدگاه های کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.