با شماره موبایل به راحتی میتوانید در آرتا الکتریک ثبت نام کنید. شماره موبایل را در باکس ثبت نام در بالای صفحه گوشه سمت راست وارد کنید، کد ورود برای شما ارسال خواهد شد.
اگر رمز عبورتان را به خاطر نمیآورید، گزینه فراموشی رمز عبور را بزنید، کد بازیابی رمز عبور به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد. با استفاده از کد میتوانید رمز عبور جدید تعریف کنید.
اگر قصد خرید اینترنتی از آرتا الکتریک دارید باید حتما وارد حساب کاربری شوید تا بعد از انتخاب کالا به مراحل بعدی دسترسی داشته باشید و بتوانید سبد خریدتان را مشاهده و یا ویرایش کنید.
بله به راحتی و بعد از ورود به سایت با رفتن به صفحه حساب کاربری، به راحتی میتوانید اطلاعات قبلی که وارد کردید را مشاهده و ویرایش کنید.
در مرحله ثبت نام تنها به شماره موبایل نیاز دارد.
خرید اینترنتی از آرتا الکتریک بسیار آسان است. برای خرید هر محصول کافی است در صفحه محصول بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید تا محصول به سبد خریدتان برود. اگر قصد سفارش چندین محصول را دارید، میتوانید از همین روش برای اضافه کردن آنها به سبد خریدتان استفاده کنید. با زدن آیکون سبد خرید در بالای صفحه، میتوانید محصولاتی که انتخاب کردید را مشاهده کنید.
بله، چون باید بعد از خرید محصول، سفارش برای شما ارسال میشود در نتیجه ما باید اطلاعات پستی شما را به صورت کامل بدانیم.
در این مرحله هیچ گونه محدودیتی برای شما وجود ندارد. از یک محصول هر تعدادی، البته اگر در انبار موجود باشد، قابل خرید است.
با توجه به اینکه موجودی بعضی از کالاها محدود است، اگر کالایی را به سبد خرید انتقال داده باشید اما خریدتان را نهایی نکرده باشید، تا 1 ساعت آن را در سبد خریدتان خواهید داشت، بعد از آن محصول به صورت خودکار توسط سیستم از سبد شما حذف خواهد شد.
بله، تا پیش از اینکه سفارش شما از انبار آرتا الکتریک خارج شود، امکان اصلاح سفارش شما وجود دارد. فقط پیش از خرید و یا بعد از آن حتماً با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید تا هماهنگیهای لازم برای ارسال همزمان آنها انجام شود.
بله، ما در آرتا الکتریک این امکان را برای شما فراهم کردیم که بتوانید به صورت حضوری نیز خرید کنید. برای خرید حضوری به دفتر مرکزی شرکت در لاله زار نو مراجعه کنید. البته چون انبار از دفتر مرکزی فاصله دارد، حتماً پیش از مراجعه حضوری، با کارشناسان فروش ما هماهنگ کنید تا کالا از انبار به دفتر ارسال شود.
توصیه ما به شما خرید اینترنتی از آرتا الکتریک است اما اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید، میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر آرتا الکتریک مراجعه کنید.
برای کمک به حفظ محیط زیست، ما تلاش کردیم که تمامی فرآیندها را به گونهای اجرا کنیم که استفاده از کاغذ به صفر برسد. بنابراین اگر از آرتا الکتریک محصولی را خریدید، فاکتور کاغذی دریافت نخواهید کرد. اما در حساب کاربری خودتان در سایت میتوانید فاکتورتان را مشاهده کنید و در صورت نیاز پرینت بگیرید.
اگر احتمال میدهید که در زمان دریافت سفارش، خودتان حضور نداشته باشید، در قسمت توضیحات سفارش اسامی افرادی که میتوانند بسته را تحویل بگیرند برایمان یادداشت کنید.
هزینه ارسال با پیک برای مناطق 22گانه شهر تهران، معادل 59 هزار تومان و به عهده مشتری است.
هزینه ارسال با پست برای سفارشهایی با مبلغ نهایی بیش از یک میلیون و پانصد هزار تومان رایگان است، اما برای سفارشهایی با مبلغ کل کمتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان، هر بسته با هزینه 69000 تومان ارسال میشود.
در رابطه با کالاهای حساس و سنگین، بین 9 تا 50 هزار تومان (بسته به نوع کالا و میزان شکننده بودن آن)، هزینه بستهبندی نیز دریافت میشود.
برای سفارشهایی که با باربری ارسال میشوند، هزینه باربری به عهده خریدار است و از طریق باربری به مشتری در مقصد اعلام خواهد شد.
در خریدهایی که گزینه ارسال با پست انتخاب شده و مبلغ آنها بیش از یک میلیون و پانصد هزار تومان است، سفارش به صورت رایگان با پست پیشتاز ارسال میشود. اما در روشهای دیگر ارسال مانند باربری، پیک، تیپاکس و... با هر مبلغ فاکتوری، هزینه به عهده سفارش دهنده است.
ممکن است در هنگام خرید شما با گزینه کالاهای حساس و سنگین برخورد کنید. درباره با این کالاها، فرقی ندارد به چه روشی ارسال شوند، پست، تیپاکس یا باربری، اگر به هنگام ارسال بستهبندی ایمنتری نداشته باشند، عموماً دچار شکستگی و خرابی میشوند. در نتیجه برای این کالاها هزینه بستهبندی دریافت میشود تا کالا را سلامت دریافت کنید.
اگر خارج از تهران هستید و بین دو گزینه پست و تیپاکس شک دارید، توصیه میکنیم، پست را انتخاب کنیم. پست هزینه ارسال کمتری از تیپاکس دارد.
خرید آنلاین از سایت بسیار آسان است. بعد از صدور فاکتور با نهایی کردن خرید از طریق درگاه امن بانکی میتوانید مبلغ فاکتورتان را پرداخت کنید.
در آرتا الکتریک به روشهای مختلفی میتوانید مبلغ فاکتور را پرداخت کنید. توصیه ما پرداخت از طریق درگاه امن بانک است، اما به روش کارت به کارت نیز میتوان مبلغ قید شده در فاکتور را پرداخت کرد، اما برای پرداخت کارت به کارت لازم است با واحد فروش تماس بگیرید تا هماهنگیهای لازم انجام شود..همچنین امکان پرداخت حضوری در تهران برای بسیاری از کالاها وجود دارد.
پرداخت در محل فعلاً برای شهر تهران امکان پذیر است.
اگر در هنگام پرداخت از طریق درگاه بانکی و یا کارت به کارت با خطا مواجه شدید و مبلغ از حسابتان کم شد، مبلغ کسر شده ماکسیمم تا 48 ساعت از طریق بانک به حسابتان بازگشت داده می شود. مبلغ خریدهای ناموفق به حساب آرتا الکتریک واریز نمیشود و خطای بانکی است.
اگر در این مرحله با خطا مواجه شدید، لطفاً بعد از چند دقیقه مجدداً تلاش کنید. اگر حداکثر تا نیم ساعت مشکل برطرف نشد، از طریق پشتیبانی آرتا الکتریک این مسئله را پیگیری کنید.
بعد از ثبت سفارش و واریز وجه با توجه به نوع روش ارسالی که انتخاب کردید، سفارش برای شما ارسال خواهد شد. وضعیت سفارش شما به راحتی از طریق پنل کاربری قابل مشاهده است. کافی است که با اکانتی که اقدام به خرید کردید، به سایت وارد شوید.
همچنین در صورت مشاهده هرگونه اشکالی میتوانید برای کارشناسان ما در بخش پشتیبانی پیام ارسال کنید و یا شماره تماسهای درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.
زمان ارسال محصول به نوع آن و روش ارسالی که انتخاب کردید، بستگی دارد. بیشتر کالاهای موجود در سایت در انبار موجود هستند و در روزهای اداری اگر سفارشی برای آنها ثبت شود، همان روز پروسه ارسال آنها آغاز میشود.
در روش ارسال فوری، اگر در تایم اداری و قبل از ساعت 5 سفارش ثبت شود، بسته همان روز برای شما ارسال میشود. برای محصولاتی که باید از طریق پست و یا باربری ارسال شوند، اگر محصول در انبار آرتا الکتریک موجود باشد یک روز بعد از ثبت سفارش تحویل پست و باربری داده میشود.
اگر سفارش شما بر روی محصولاتی باشد که نیاز به ساخت و یا طراحی با توجه به مشخصات ثبت شده شما داشته باشد، زمان ارسال از انبار آرتا الکتریک بین 2 تا 5 روز متغیر خواهد بود. (این محصولات هنگام خرید مشخص هستند و داخل توضیحات ذکر میشود که محصول سفارشی است)
اگر سفارش شما ارسال نشده باشد، لغو خرید به آسانی از طریق پنل کاربری تان انجام میشود اما در شرایطی که سفارش برای شما ارسال شده باشد، باید در ابتدا محصول به ما برگشت داده شود سپس مراحل لغو سفارش توسط واحد ارسال ما انجام خواهد شد.
اگر طبق زمان بندی که در پنل کاربریتان ثبت شده است، سفارش را دریافت نکردید، از طریق هر کدام از کانالهای ارتباطی که در صفحه تماس با ما مشاهده میکنید، به ما پیام ارسال کنید، در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری و حل میکنیم.
اگر هنوز سفارش شما ارسال نشده باشد، این امکان وجود دارد. برای تغییر ارسال ابتدا وارد پروفایل کاربریتان شوید و اقدام به ویرایش آدرس کنید، سپس با استفاده از راههای ارتباطی که در صفحه تماس با ما قرار دارد، تغییر آدرس را به واحد پشتیبانی ما اعلام کنید.
اگر آدرس را اشتباه ثبت کردید و بعد از ارسال مرسوله متوجه آن شدید با واحد پشتیبانی ما تماس حاصل فرمائید تا اگر امکان تغییر وجود دارد، شما را راهنمایی کنند. اما در صورتی که در زمان دریافت بسته پستی در منزل نبودید، میتوانید از طریق اداره پست وضعیت بسته را پیگیری کنید. البته اگر بسته به آدرس ما برگشت زده شود، در اسرع وقت ما مجدداً برای شما بسته را ارسال خواهیم کرد.
تمامی سفارشهای خریداری شده شما در پیشخوان قابل مشاهده است و در صورت عدم اتمام موجودی امکان خرید مجدد دارند.
تمامی سفارش ها به جز در حالتی که خرید به صورت عمده انجام شده باشد و یا ابعاد و وزن مرسوله به گونهای باشد که توسط اداره پست قابل ارسال نباشند، امکان ارسال از طریق پست پیشتاز را دارند. اگر در پنل، ارسال از طریق پست را انتخاب کرده باشید، مرسوله با استفاده از پست پیشتاز برای شما ارسال خواهد شد.
در صورتی که خرید شما از یک مبلغ مشخص (قابل مشاهده در سایت) بیشتر باشد، سفارش با پست پیشتاز برای شما رایگان ارسال میشود.
ارسال از طریق باربری تنها برای خریدهای عمده و سفارشهایی با مبلغ بیش از 1000000 تومان امکان پذیر است.
تمامی سفارشها در تهران امکان ارسال فوری دارند. اما هزینه ارسال در این حالت با هر سقف خریدی به عهده خریدار میباشد.
تا 10 روز بعد از خرید امکان مرجوعی بدون هیچ قید و شرط فراهم شده است، البته نباید از جنس استفاده یا آسیب فیزیکی به آن وارد کرده باشید، زیرا در این حالت شرکت به هیچ عنوان سفارش شما را مرجوع نمیکند.
امکان بازگشت محصولات سفارشی که پس از ثبت و پرداخت مبلغ، تولید میشوند، وجود ندارد.
اگر مبلغ فاکتور را پرداخت کرده و سپس از خریدتان پشیمان شدید، با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید، تا پس از دریافت شماره حساب یا کارت، مبلغ را به حسابتان واریز کنند. حداکثر تا 48 ساعت بعد از ثبت لغو سفارش، مبلغ بازگشت داده میشود.
اگر هنوز اقدام به واریز نکرده باشید، بعد از ورود به صفحه کاربری با استفاده از گزینه لغو سفارش، می توانید اقدام به حذف سبد خریدتان کنید.
اگر سفارش شما هنوز از انبار آرتا الکتریک خارج نشده باشد، امکان تغییر وجود دارد. در چنین شرایطی لازم است که با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمائید تا خریدتان را تغییر دهند. اگر سفارش شما ارسال شده باشد، باید محصولی که خریدید را ابتدا از طریق پست به ما مرجوع کنید. به محض دریافت جنس مرجوعی، کارشناسان ما سفارش جدید را مجدداً برای شما ارسال می کنند.
برای تعویض کالای دریافتی اگر در تهران هستید، میتوانید به صورت حضوری اقدام به تعویض سفارشتان کنید، البته لازم است که از قبل هماهنگ کنید. البته در هر شهری که هستید، می توانید سفارشتان را با پست برای ما ارسال کنید، بعد از دریافت در انبار آرتا الکتریک، سفارش جدید برای شما ارسال خواهد شد. هزینه ارسال با پست به انبار آرتا الکتریک به عهده مشتری میباشد.
اگر در مراحل ارسال، به سفارش شما به هر دلیلی آسیب وارد شد ما بدون هیچ گونه پیش شرطی سفارش را تعویض خواهیم کرد. کالا را با پست برای ما ارسال کنید، بعد از دریافت، آن را تعویض میکنیم و یک جنس جدید برای شما ارسال خواهیم کرد.
خیر امکان بازگشت و پس دادن محصولاتی که به صورت سفارشی تولید میشوند، تحت هیچ شرایطی وجود ندارد. محصولات سفارشی، با توجه به درخواست شما تولید میشوند و در نتیجه بازگشت محصول امکان پذیر نیست.
محصولاتی که در صفحه آنها نوشته شده است که سفارش بعد از چند روز کاری ارسال میشود، در گروه محصولات سفارشی قرار میگیرند.
اگر کد تخفیف آرتا الکتریک را دارید، بعد از اضافه کردن سفارش به سبد خرید و پیش از واریز میتوانید در باکس کد تخفیف، کد ارسال شده را وارد کرده تا تخفیف آن اعمال شود.
کد تخفیفهای آرتا الکتریک در جشنوارهها و مناسبتهای مختلف برای افرادی که در سایت با شماره موبایل و ایمیل ثبت نام کردند یا از سایت خرید کرده باشند، ارسال میشود.
با ثبت ایمیل و شماره تماس در آرتا الکتریک میتوانید پیش از سایر کاربران از تخفیفات ما بهرهمند شوید، همچنین تخفیفهای خاص مشتریان ویژه ما را مشاهده کنید.
هر کد تخفیف تنها یک بار امکان استفاده دارد، بنابراین با لغو سفارش، کد تخفیف نیز از بین میرود.