مانیتور آیفون تصویری 7 اینچ لمسی حافظه دار الکتروپیک الکتروپیک مدل 996

دیدگاه کاربران (0)
ویژگی های کالا:
  • صفحه نمایش 7 اینچی
  • قابلیت عکسبرداری
  • ارتباط داخلی
رنگ بدنه
+
-
بهترین قیمت بازار
ارسال فوری
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات

بررسی مانیتور آیفون تصویری 7 اینچ لمسی حافظه دار الکتروپیک الکتروپیک مدل 996

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996 از مدل‌های پیشرفته شرکت سیماران است. این مانیتور الکتروپیک از قابلیت‌هایی نظیر حافظه داخلی، ارتباط داخلی صوتی بین واحد‌ها و قسمت نگهبانی، اتصال به جک درب پارکینگ، فراخوان آسانسور پشتیبانی می‌کند و جزء مدل‌های پیشرفته شرکت الکتروپیک است.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996 دارای صفحه نمایش 7 اینچی تمام لمسی است و دارای منوی گرافیکی GUI به همراه 10 ملودی مختلف برای صدای زنگ و پشتبانی از زبان انگلیسی و فارسی است که با استفاده از تنظیمات مانیتور قابل تغییر است.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996 امکان اتصال به دو پنل آیفون تصویری و دو دوربین مدار بسته آنالوگ را فراهم می‌آورد.

حافظه داخلی در آیفون تصویری جهت عکسبرداری از محیط بیرون استفاده می‌شود و در صورت اضافه کردن حافظه جانبی علاوه بر بیشتر کردن فضای ذخیره سازی جهت عکاسی، امکان فیلم‌برداری به همراه صدا از محیط بیرون در مدت زمان‌های کوتاه مثلا 15 ثانیه را به کاربر می‌دهد که باعث افزایش امنیت در مجتمع‌های مسکونی می‌شود. این ویژگی، هم به صورت دستی قابل استفاده است یعنی هر زمان که مایل بودید می‌توانید از بیرون و افراد عکسبرداری و فیلم‌برداری کنید و هم قابل تنظیم به صورت خودکار است که با فشردن دکمه زنگ واحد شما از فرد مورد نظر عکس گرفته شود. این قابلیت برای زمان‌هایی که در خانه حضور ندارید می‌تواند بسیار مفید واقع شود و زمانی که به خانه برگشتید می‌توانید تصاویر افرادی که زنگ واحد شما زده‌اند را ببینید و همچنین تصاویر را با استفاده از حافظه جانبی داخل مانیتور به کامپیوتر شخصی انتقال دهید.

درباز کن هفت اینچی الکتروپیک مدل 996 به صورت پیش فرض تا 200 عکس را پشتیبانی می‌کند و در صورت اضافه کردن حافظه جانبی امکان ذخیره 1000 عکس و 100 فیلم کوتاه 15ثانیه‌ای را فراهم می‌کند.

ارتباط داخلی صوتی بین واحدها و نگهبانی از قابلیت‌های بسیار کاربردی آیفون‌های تصویری است که هر واحد می‌تواند زمانی که با یکی از واحد‌های مجتمع کاری ضروری داشت کد واحد مورد نظر را زده و با آن واحد یک ارتباط صوتی دو طرفه را انجام دهد. همچنین هر واحد به صورت مجزا می‌تواند با قسمت نگهبانی یک ارنباط صوتی دو طرفه محرمانه انجام دهد. نکته‌ای که در مورد ارتباط داخلی وجود دارد این است که در یک زمان تنها دو واحد می‎‌توانند به با یکدیگر ارتباط داخلی داشته باشند اگر واحد دیگری قصد داشت از ارتباط داخلی استفاده کند باید تا زمان اتمام ارتباط دو واحد مذکور صبر کند. البته ناگفنه نماند هرگاه مدت زمان ارتباط صوتی دو واحد بیش از 3 الی 4 دقیقه شود سیستم به صورت خودکار قطع می‌شود تا دیگر واحد‌ها بتوانند از این قابلیت استفاده کنند. مانیتور 996 الکتروپیک امکان برقراری ارتباط داخلی تا 256 واحد را فراهم می‌آورد.

باز کردن درب پارکینگ از دیگر امکاناتی است که یک آیفون تصویری پیشرفته می‌تواند در اختیار کاربران بگذارد، با استفاده از این ویژگی می‌توان بدون ریموت درب پارکینگ را برای افراد باز و بسته کنید، این قابلیت می‌تواند امروزه که به شدت کاربردی باشد.

فراخوان آسانسور در محصولات الکتروپیک یک امکان ویژه به حساب می‌آید که باعث صرفه جویی در زمان می‌شود. این قابلیت برای روزهایی که عجله دارید می‌تواند کاربردی باشد که با زدن دکمه مربوطه روی مانیتور آسانسور به طبقه مربوطه فراخوانی می‌شود و دیگر نیاز نیست حتما شاسی آسانسور را فشار دهید.

  • امکان ارتباط داخلی بین واحد‌ها  و قسمت نگهبانی
  • حافظه داخلی و پشتیبانی از حافظه جانبی جهت عکسبرداری و فیلم برداری
  • امکان باز کردن درب پارکینگ
  • اتصال به دو پنل آیفون تصویری
  • اتصال به دوربین مدار بسته
  • فراخوان آسانسور

ویژگی های فنی

ابعاد
5.3 × 27.8 × 12.8 سانتیمتر
رنگ بدنه

سفید, مشکی

جنس بدنه

ABS

نوع مانیتور

لمسی

ابعاد صفحه نمایش

7 اینچ

نوع نمایشگر

LCD, TFT

رزولوشن صفحه نمایش

480×800

نوع صفحه‌کلید

لمسی

قابلیت ارتباط داخلی

دارد

قابلیت ارتباط با نگهبانی

دارد

قابلیت ارتباط از راه دور

ندارد

قابلیت افزودن گوشی موازی

دارد

قابلیت انتقال زنگ به واحد دیگر

ندارد

قابلیت اتصال به چند دوربین

2 عدد, دارد

قابلیت اتصال به چند پنل

دارد

حافظه داخلی

دارد

قابلیت افزودن حافظه جانبی

دارد

قابلیت ذخیره عکس

دارد

قابلیت ذخیره فیلم

دارد

قابلیت اتصال به آسانسور

دارد

قابلیت باز کردن درب پارکینگ

دارد

تعداد ملودی زنگ

10 عدد

تقویم

دارد

زبان

English, فارسی

دمای کاری (درجه سانتی‌گراد)

منفی 10 تا مثبت 40

دکمه روشن و خاموش

ندارد

اقلام همراه

براکت, برگه گارانتی, دفترچه راهنما, پیچ و وارنیش, رول پلاک, کانکتور 2 پین 2 عدد, کانکتور 4 پین 2 عدد, کانکتور 5 پین 2 عدد

کشور سازنده

ایران

گارانتی

36 ماهه الکتروپیک

استاندارد

استاندارد ملی ایران

دیدگاه کاربران

    امتیاز شما به این محصول :

    با "ثبت دیدگاه" موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه ها در آرتا الکتریک اعلام می کنم.