وای فای باکس آیفون تصویری تابا

دیدگاه کاربران (0)
ویژگی های کالا:
  • باز کردن درب از راه دور
  • قابلیت عکسبرداری
  • قابلیت فیلمبرداری
۱,۱۴۰,۰۰۰  تومان
+
-
بهترین قیمت بازار
ارسال فوری
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات

بررسی وای فای باکس آیفون تصویری تابا

وای فای باکس آیفون تصویری تابا یک محصول به شدت کاربردی در آیفون تصویری است که به شما این امکان را می‌دهد تا مانیتور داخل واحدتان را به یک ابزار هوشمند تبدیل کنید. این محصول شرکت تابا توانسته انقلابی را در صنعت آیفون تصویری به وجود بیاورد، به وسیله این ابزار کارآمد می‌توان از راه دور با گوشی هوشمند به پنل بیرون ساختمان وصل شد و تصویر مراجعه کنندگان را دید و یک ارتباط صوتی دو طرفه ایجاد کرد و در صورت لزوم درب را به روی شخص مورد نظر باز کرد و همچنین امکان عکسبرداری و فیلم‎‌برداری از افراد و محیط بیرون را فراهم می‌کند. به وسیله وای فای باکس تابا هر زمان که در خانه حضور نداشتید اگر شخصی زنگ واحد شما را فشار داد بلافاصله یک اعلان از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی اندروید یا IOS به شما نمایش داده می‌شود مبنی بر اینکه شخصی زنگ واحد شما را زده است و شما در صورت لزوم می‌توانید با او ارتباط برقرار کنید. حتی اگر فردی زنگ واحد شما را نزده باشد می‌توانید هر زمان که مایل بودید محوطه بیرون ساختمان را مشاهده کنید.

وای فای باکس تابا علاوه بر اینکه یک ابزار برای باز کردن درب از راه دور است یک وسیله امنیتی نیز به حساب می‌آید، زیرا شما می‌توانید سارقین یا افراد مشکوک را از حضورتان در خانه آگاه کنید. اگر ساختمانتان دو دهنه باشد و از دو پنل آیفون تصویری استفاده می‌کنید نیازی به تهیه دو عدد وای‌فای باکس نیست، تنها با یک وای فای باکس می‌توان به هر دو پنل وصل شد.

از قابلیت های منحصر به فرد این محصول تابا این است که نیازی نیست حتما مانیتور شما از برند تابا الکترونیک باشد، شما می‌توانید مانیتور خود را از هر برندی که مایل بودید تهیه کنید و سپس فای وای باکس تابا را به آن متصل کنید.

ویژگی های فنی

وزن
0.330 کیلوگرم
ابعاد
3 × 12 × 12 سانتیمتر
رنگ بدنه

سفید

جنس بدنه

پلی کربنات

ولتاژ ورودی (ولت)

220

قابلیت ارتباط از راه دور

دارد

قابلیت اتصال به چند پنل

دارد

قابلیت ذخیره عکس

دارد

قابلیت ذخیره فیلم

دارد

دکمه روشن و خاموش

دارد

کشور سازنده

ایران

گارانتی

36 ماهه تابا

استاندارد

استاندارد ملی ایران

دیدگاه کاربران

    امتیاز شما به این محصول :

    با "ثبت دیدگاه" موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه ها در آرتا الکتریک اعلام می کنم.